niedziela, 27 listopada 2011

Storczyki w duńskim ogrodzie

Dla Izy bo już tęskni za wiosną :)
Ogród Petera pokazywałam już w ubiegłym roku, w tym pojechaliśmy do Danii pod koniec maja by zobaczyć kwitnące w gruncie storczyki. I nie zawiedliśmy się, było na co popatrzeć i co podziwiać. Przepiękne kępy rozmaitych storczyków są dumą Gospodarza ogrodu, tak samo jak i wiele innych roślin skalnych. Szkoda, że nie dopisała nam pogoda i padał deszcz, ale udało mi się ich trochę sfotografować.













35 komentarzy:

  1. Zbiór godzien podziwu. Są prześliczne. Do swojego ogródka zaprosiłabym wszystkie - marzenie :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful flowers. They are so special in their growth.
    gr. Marijke

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, orkideer er meget smukke.
    Jeg har ikke turdet gå i gang med at dyrke dem. De er ret dyre og tænk hvis jeg ikke kan få dem til at gro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, cudowne, przepiękne. Aż słów mi brak. Storczyki zawsze robią na mnie niesamowite wrażenie, ale zazwyczaj oglądam je w doniczkach. W ogrodzie prezentują się jeszcze lepiej :) i tak dużo ich w jednym miejscu.

    Pozdrawiam
    Ewa
    http://blog.calimera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje,piekne zdjecia i piekne storczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak - od razu cieplej i kolorowo. Piękne!
    Mój ma pączki, ale gdzie mu tam do prezentowanych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marijke, piękne są i niestety trudne w uprawie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Vivi, ja próbuję, niektóre ładnie się rozrastają i kwitną, inne nie bardzo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa, też tak myślę, są piękne i oryginalne. A te moje w domu zbuntowały się, nie przyrastają, nie kwitną, marnieją.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Iza, śliczne są, nie mogłam oderwać od nich oczu. I trudno było nam stamtąd odjechać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mażena, wyglądały rewelacyjnie, natomiast moje domowe obuwiki nie mają ochoty zakwitnąć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są! Chyba nigdy nie widziałam storczyków kwitnących w ogrodzie!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iva, dzięki, rzeczywiście takie są :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Joo, ogród Petera położony jest w lesie, fantastycznie tam wyglądają, zwłaszcza gdy wszystkie kwitną tak jak wtedy gdy byłyśmy tam.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. myślałam, że storczyki to tylko w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beata, w ogrodzie też :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Za oknem szaroburo wiec z entuzjazmem wracamy do kolorowego swiata wiosny i lata. Piekne storczyki i ciekawe miejsce a najbardziej podoba mi sie przedostatni obuwik. Pozdrowienia i juz niedlugo bede ogladac obuwiki i nie tylko obuwiki, w ogrodach wenezuelskich

    OdpowiedzUsuń
  18. Grażyna zawsze z przyjemnością wracam do zdjęć z wiosny czy lata, do zwiedzanych ogrodów, miejsc. Ten przedostatni storczyk to Cypripedium japonicum, storczyk o pięknych kwiatach i bardzo oryginalnych liściach.
    Uciekasz przed zimą :) będziesz miała tam pełno słońca i kolorów a my sporo bieli.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój mąż, kiedyś chłopak podarował mi storczyk w pudełeczku. Sam kwiat. Przed balem.
    I chyba od tej pory lubię storczyki, ale niestety nie udaje mi się doprowadzić do zakwitnięcia po przekwitnięciu :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. POLALA, bo one kapryśne są, raz kwitną raz nie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kwiaty, u mnie storczyki tylko na oknie oglądam. Teraz kiedy jesień za oknem to chętnie wracam do wiosennych zdjęć. Możesz całą zimę nas raczyć tak pięknymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne kwiaty, Twoje zdjęcia ładnie to pokazały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszą oczy:)Moje już zmęczone szarością....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Avelina, na pewno zimą znajdzie się czas na przeglądanie lata uwiecznionego na fotografiach :)
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wkraj, piękne, w ogrodzie u Petera wyjątkowo się rozrastają, w innych ogrodach też je widzieliśmy, ale nie tak różne i bujnie kwitnące.
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lucynka, toż te szarości dopiero się zaczynają, nie daj się :)
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne i kolorowe. Wyglądają jak motyle. Najbardziej podobają mi się te "tygrysie". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Talibra,

    jakie piękne orchidee i wiele innych. Są naprawdę uczta dla oczu. Wydaje się, że latem ponownie :-)

    Z poważaniem, Helma

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, what a nice Cipripedium collection, I love this Orchids and also your Photo's, thanks!

    Best wishes,

    Henk.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tojav, śliczne są, te nakrapiane wyglądają rzeczywiście fantastycznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Helma, od razu wraca się myślami do wiosny, jeszcze trochę i będą kwitły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Henk, ja też je bardzo lubię, chciałabym mieć taką kolekcję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne te obuwiki. Chyba trzeba powoli myśleć o ich zakupie...szkoda, że są takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasia, no drogie i żeby jeszcze jak posadzisz rosły, a one nie zawsze chcą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam, dziękuję za pozostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)